Regulamin
REGULAMIN AD-MAR TRANSPORT
I Postanowienia ogólne:
-
Regulamin sporządzono na podstawie art.4 z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe Dz. U. 1984 Nr 53 poz. 272.
-
Określenia w Regulaminie należy rozumieć:
-
Pasażer- osoba, która korzysta z usługi przewozowej firmy AD-MAR Transport.
-
Przewoźnik- firma wykonująca przewóz Pasażerów busem na podstawie zezwoleń i licencji wydanych przez właściwe organy administracji publicznej.
3. Rezerwacja transferu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
4. Rezerwacja transferu można dokonać wyłącznie telefonicznie lub sms na nr 693-434-909.
II Pasażer
-
Pasażer zobowiązany jest do stawiennictwa się w określonym miejscu co najmniej 10 minut przed planowanym odjazdem.
-
Pasażer zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń kierowcy.
-
Pasażer odpowiada za wyrządzone szkody Przewoźnikowi, mowa m.in. o zniszczeniu wyposażenia busa, przy czym zobowiązuje się do zapłaty równowartości kosztów za naprawę szkody.
-
Zabroniony jest przewóz zwierząt.
-
Pasażer ma obowiązek zapinania pasów bezpieczeństwa.
-
W przypadku braku informacji o rezygnacji rezerwacji pasażer przy najbliższej rezerwacji nie ma prawa do zniżek biletu.
-
Zabronione jest palenie papierosów, wyrobów tytoniowych, spożywanie alkoholu lub innych używek w busie. Pasażer pod wpływem alkoholu lub innych używek nie ma prawa przebywać w busie.
-
Pasażer odpowiada za prywatne rzeczy. Przewoźnik nie odpowiada za rzeczy pozostawione w busie.
-
Pasażer ma obowiązek informowania o kluczowych zmianach(zmiana adresu, godziny wylotu/przylotu) do godziny 15:00 w dzień w poprzedzający datę wyjazdu.
-
W przypadku braku odmowy rezerwacji lub rezygnacji w dzień poprzedzający wyjazd Pasażer ma obowiązek opłacić 50% wartości biletu przy najbliższej kolejnej rezerwacji.
III Przewoźnik
-
Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikające ze zdarzeń losowych, takich jak: opóźnienia wynikające z wypadków, kolizji drogowych lub korków, wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych, prac drogowych, objazdów, zatrzymań przez uprawnione organy, innych zdarzeń.
-
Przewoźnik ma prawo nie dopuścić pasażera, jeśli zachowuje się w sposób, który negatywnie wpływa na komfort jazdy.
-
Przewoźnik dołoży wszelkich starań, aby pasażer zdążył na terminal w odpowiednim czasie. Informacja o dokładnej godzinie wyjazdu przewoźnik wysyła pasażerowi na numer kontaktowy po godzinie 18:00 w dzień poprzedzający datę wyjazdu. Pasażer ma obowiązek potwierdzić wyjazd.
-
W przypadku opóźnień lotów przewoźnik zapewnia transport najbliższym kursem, który będzie mieć wolne miejsca w busie.
-
Przewoźnik dokonuje przewozu busem 9-osobowym(8+1).
-
Przewoźnik ustala trasę transferu w sposób najbardziej ugodowy dla wszystkich pasażerów. W przypadku dojazdu do adresu Kierowca ma prawo zmienić adres, wyłącznie tylko wtedy, gdy droga nie jest asfaltowa lub nieprzejezdna dla busa. Kierowca dojedzie w najbliższe możliwe miejsce blisko adresu pasażera.