top of page
REGULAMIN AD-MAR Transport Cezary Górski
I Postanowienia ogólne:
1. Regulamin sporządzono na podstawie art.4 z dnia 15 listopada 1984r. prawo przewozowe Dz.U. 1984 Nr 53 poz. 272 i określa warunki przewozu.
2. Określenia w Regulaminie należy rozumieć:
A) Pasażer- osoba, która korzysta z usługi przewozowej firmy AD-MAR Transport.
B ) Przewoźnik- przedsiębiorstwo transportowe AD-MAR Transport wykonujące przewóz na podstawie zezwoleń i licencji wydanych przez właściwe organy administracji publicznej.
C) Bagaż- rzeczy osobiste Pasażera zabierane do pojazdu
3. Rezerwacja oraz zakup biletu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
4. Sprzedaż biletów prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie pod numerem 693-434-909. Po zamknięciu listy rezerwacyjnej Przewoźnik skontaktuje się z Pasażerem w celu potwierdzenia dokładnej godziny odjazdu.
5. Po ustaleniu opłaty ryczałtowej za przewóz przed rozpoczęciem tego przewozu; zapłata za przewóz regulowana jest na rzecz przedsiębiorcy w formie bezgotówkowej; dopuszcza się wniesienie opłat gotówką w lokalu przedsiębiorstwa.
6. W przypadku rezygnacji od umowy z winy Pasażera, Przewoźnik potrąca odstępne zależne od terminu rezygnacji: - w terminie do 24h do planowanego wyjazdu – 100%
- w terminie od 24h do 48h do planowanego wyjazdu - 50%
- powyżej 48h - 10%
II Przewoźnik:
1. W związku z organizowaniem transportu pasażerskiego okazjonalnego, przewoźnik ustala poniższe postanowienia, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, komfortu oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa.
2. Przewoźnik zobowiązuje się do realizacji transportu pasażerów na trasach uzgodnionych z zamawiającym, zgodnie z umową lub zleceniem, przy czym transport ma charakter okazjonalny.
3. Przewoźnik zapewnia, że pojazdy używane do transportu pasażerów są zgodne z wymogami bezpieczeństwa określonymi w przepisach krajowych i unijnych.
4. Każdy pojazd jest regularnie kontrolowany pod względem stanu technicznego, a kierowcy posiadają wymagane kwalifikacje.
5. Czas odjazdu i przyjazdu ustalany jest w porozumieniu z zamawiającym. Przewoźnik dołoży starań, aby transport odbywał się zgodnie z ustalonym harmonogramem, jednak zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadku nieprzewidzianych okoliczności (np. warunków pogodowych, wypadków drogowych, opóźnień w ruchu drogowym).
6. Przewoźnik nie odpowiada za szkody wynikające ze zdarzeń losowych, takich jak: opóźnienia wynikające z wypadków, kolizji drogowych lub zatorów drogowych, wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych, prac drogowych, objazdów, zatrzymań przez uprawnione organy, innych zdarzeń.
7. Przewoźnik dołoży wszelkich starań, aby Pasażer dotarł do wyznaczonego punktu końcowego na czas. Informację dotyczącą dokładnej godziny wyjazdu Przewoźnik przekaże najpóźniej po godzinie 18:00 w dzień poprzedzające datę wyjazdu.
8. Z uwagi na specyfikę działalności Przewoźnika (przewozy „door to door” - „od drzwi do drzwi”) godziny wyjazdu i przyjazdu ustalone przez Przewoźnika po potwierdzeniu drogą telefoniczną, SMS oraz e-mail mogą ulec zmianie, w zależności od miejsc wsiadania i wysiadania pozostałych pasażerów oraz w zależności od sytuacji drogowej. Prezentowane czasy wyjazdu i przyjazdu są jedynie orientacyjne i mogą ulegać zmianie.
9. W przypadku jakichkolwiek opóźnień Pasażera, Przewoźnik zastrzega sobie wydłużyć czas oczekiwania do 15 minut. W przypadku spóźnienia się na wyznaczony kurs, Przewoźnik informuje Pasażera o kolejnym możliwym transporcie.
10. Przewoźnik zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lotów.
11. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego zapakowania bagażu przez pasażera.
12. Przewoźnik ma prawo nie dopuścić Pasażera do pojazdu, jeśli zachowuje się w sposób, który negatywnie wpływa na komfort jazdy kierowcy oraz współpasażerów.
III Pasażer:
1. Pasażer zobowiązany jest do stawiennictwa się w określonym miejscu co najmniej 10 minut przed planowanym odjazdem. W przypadku spóźnienia, przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub utratę połączenia.
2. Pasażer zobowiązany jest do przestrzegania poleceń kierowy.
3. W pojazdach przewoźnika zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu oraz używania substancji odurzających.
4. Pasażerowie zobowiązani są do zachowania porządku i niezakłócania spokoju innych uczestników transportu.
5. Pasażerowie są zobowiązani do zapinania pasów bezpieczeństwa.
6. Pasażerowie są zobowiązani do utrzymywania czystości i porządku w pojeździe, a także do niezakłócania komfortu i bezpieczeństwa innych pasażerów.
7. Zabrania się przewozu materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych, wybuchowych, trujących, toksycznych oraz innych przedmiotów, które mogą stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa podróży.
8. W przypadku opóźnienia w realizacji usługi przewozu, pasażerowie zobowiązani są do współpracy z Przewoźnikiem w celu uzyskania informacji o przyczynach opóźnienia oraz ewentualnych alternatywnych rozwiązaniach.
9. Pasażerowie nie mają prawa do żądania odszkodowania w przypadku opóźnień wynikających z siły wyższej, które są poza kontrolą Przewoźnika.
10. Pasażerowie ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez nich lub ich bagaż w czasie podróży, w tym uszkodzenia pojazdu Przewoźnika, jak również za niewłaściwe zachowanie, które może zakłócić podróż innych pasażerów. Pasażerowie zobowiązani są do pokrycia kosztów związanych z naprawą pojazdu w przypadku wyrządzenia szkód spowodowanych przez ich działania (np. uszkodzenie siedzenia, zniszczenie elementów pojazdu).
11. Pasażerowie zobowiązują się do przestrzegania wszystkich postanowień regulaminu. W przypadku naruszenia postanowień, przewoźnik ma prawo do odmowy dalszego świadczenia usług transportowych.
12. Zabroniony jest przewóz zwierząt.
IV Postanowienia końcowe:
1. Korzystając z usług świadczonych przez AD-MAR Transport Cezary Górski, Pasażer potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, zrozumiał jego postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja regulaminu następuje w momencie dokonania rezerwacji lub zawarcia umowy transportowej.
2. Zmiany regulaminu Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień regulaminu w dowolnym czasie, w szczególności w celu dostosowania do zmieniających się przepisów prawa lub warunków działalności firmy. O każdej zmianie regulaminu Przewoźnik poinformuje Pasażerów w sposób dostępny (np. na stronie internetowej lub drogą mailową). Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji.
3. Odpowiedzialność Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku nieprzestrzegania regulaminu przez Pasażera.
4. Pasażerowie ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez ich niewłaściwe zachowanie podczas podróży.
5. Reklamacje dotyczące usług przewozowych należy zgłaszać niezwłocznie po zakończeniu transportu, w formie pisemnej lub elektronicznej, na adres przewoźnika.
bottom of page